Tämon niin simppeli tekelet, ettei vissihin kannattaasi eres näytille laittaa, mutta täytyy sitä ihimisen teherä aika ajoon älyttömyyksiäki.

Jäi pöyrälle lojumahan tua viheriä paperi lehtileikkurin käsittelyn jäljiltä ja nuukana ihimisenä rupesin tuumaamahan, voisko sitä viälä käyttää. Reunoohin repääsin ColorCore-paperia, kun siihen tuloo tuallaanen vinkiä reuna tällä tärvelytekniikalla. Tämon nyt aivan mun suasikki tämä paperi, herttin teeraa, sitä oikeen suasitellahan repimähän ja raastamahan ja ryttäämähän, halapaa terapiaa. =)

Olishan tuahon voinu lisäällä yhtä sun toista, mutta jotenki vaan tuntuu, notta tämon tällä lailla fiksumpi. Kaikki kun ei oikeen ymmärrä leimakuvien ihanuuren päälle, niin annetahan sitten tälläänen, ja naama pokerilla voi jotakin vihijaasta vaikka pelekistetystä uuren elämän kuvaamisesta.

 

Moon teheny näitä ny urakalla, kun tua leimakuva on musta niin suupiäliä nostattava. Vaalianviheriät ja -keltaaset ColorCoret on jo törsätty, elikkä nyt lähärettihin sitte oranssille osastollen. Kukat oon oikeen itte ostanu Paperellasta, vaikka oon kuinka julistanu, notta minähän en rupia paperikukkia ostamahan, eivät oo mun makuhun. No ny on.

Se on muutoon mun lempikauppa, tua Paperella. Mihinään ei oo niin hyviä ja erullisia neliökorttipohojia ja muutoonkin valikoomat on mulle mialuusia. Niin ja palvelu erinomaasta, vaikka niin on kyllä muiski suamalaasis nettikaupoos, johona oon asioonu. Tämoli sitten aivan ilimaanen mainos, lähti omasta hyvästä syrämmestä. =)